PapAn iTam

cinta itu memang indah...
cinta adalah segala-galanya
tapi cinta pada ibu bapa dan pencipta
itu lebih indah....

Friday, May 22, 2009

esok g reunion~yeay

esok...
ak nak g p.d ngan member tikl
seyes da lama gler tak jumper dorang
wei~ rindu wei dekat korang~

tapyyy
aku nie berlagak seolah2 aku da habih exam~ hahahaha~
lantak la kan....cakap sal exam..aku mmg sakit aty~

bila aku stdy spot yang maktab2 lain bagy masa dekat foundation dulu~
haram~~
satu pun tak kua~

tapi sem nie falsafah,perkembangan kanak2
dary kulit ke kulit aku baca tau~
siap boleh terangkan satu persatu lagy~
perh...jap g bukak soklan~ sebijik wei soklan spot


tension aku~
da r member2 len kedekut tak nak bagy spot dekat kitorng~
biler tanya memanjang jerk cakap ' erm,aku pun x dapat spot wei'
rase macm nak bagy penampar jerk...

kowang yang kedekut 2 wei~
satu je benda nak cakap....
korang nanty kua sama gak cam aku~

jady cikgu kh,bm,bi.....bukan jadi GURU BESAR @ pEGAWAI PENDIDIKAN...

da la tenet x dapat time exam

nak contact member maktab len guna ym pun payah~
semalam bukak ym ader lak member yang tulis shout out....
'xde yang benar melainkan spot'
perhhh...menyirap wei...

3 comments:

amalina wahida said...

betul2!!
sakett!! atyyy!!

nursuhaila said...

mal
ak malas dowh nak stdy

amalina wahida said...

ko pk aku rajin??
tuh..nota ade dlm beg tak berusik lagik..
sme jerk malas cm kat maktab.. hahahah

Followers