PapAn iTam

cinta itu memang indah...
cinta adalah segala-galanya
tapi cinta pada ibu bapa dan pencipta
itu lebih indah....

Wednesday, May 27, 2009

gule2~ jangan balik K.L k~

erm...
aku sakit aty
wei batu pahat ni kampong sangat ke wei~

tak kan...wayang sampai 3~ gsc,mbo.big cinema

so,,kire orait r kan dary segamat or benut

xpayah r nak banding ngn kl or JB k~
ikut perjanjian aku~
ader orang kena blanje aku,sal spot 2 kua~

die skang nie cakap tak nak
sal pe???
ha..sal die kater bp xde bandar~
die cakap die nak b.p cam JB>>> ade ke patut wei~
kalo cam2 nanty bp jady bpb la erk ( batu pahat baru) hahahaha

die cakap die sayang JB die

so skang~
gule2~ jangan balik KL
dok dkt JB smpi sem break abh..
ok~

nanty amal da bawak kete die
aku nak ajak g bom IPTI 2
padan muker gule2
tgk die nak dok ipgm ne~

4 comments:

amalina wahida said...

bom ipti aku no hal..
tapi bom utp tunggu aku selamtkan seseorg dulu eh.. hahahha

nursuhaila said...

eleh
dak 2 xde r
yang tgl dak yang sayangkan utp jerk

amalina wahida said...

hahahha...
sape tuh eh??
hahahah
soh balik lah dak tuh naty kang tak pasal2 nak selamatkan dua org lak..
eh!!
berorang2 kot.. nak selamatkan ya lagi.. membe aku lagi..weyh ramai weyh.. hahaha

nursuhaila said...

hehehe
tak kira nak bom gak
hehehehehe

Followers