PapAn iTam

cinta itu memang indah...
cinta adalah segala-galanya
tapi cinta pada ibu bapa dan pencipta
itu lebih indah....

Wednesday, May 13, 2009

HarI gUru

semalam budak2 rbt 2 sibuk...
sibuk wat hadiah untuk sambutan hari guru hari sabtu ni
erm...disebabkan kami nie bakal guru,
so kena la celebrate ary guru...
dak kelas aku tak de kot beli hadiah
dak rbt2 ni je yang rajin nak bagy hadiah..
hary guru ni kami kena meraikan pensyarah kami
seperti kiter wat dulu2 masa time sekolah rendah..
jamuan..makan kfc,sate kajang hj samuri...
tapy kitorang ni makan simple2 je
budget tak cukup heheheh
elaun da abih...hahahahaha
masa wat cendremata untuk para lec..
aku terfikir......
jauh aku mengelamun...
nanty masa kau ngaja
aku dapat hadiah tak huh??
dulu2 aku suker bagy adiah dekat cikgu yang aku suker je
cikgu yang baik n comel...
jady........
ak u nanty dapat hadiah tak?..?
da la tak comel...
tapy kalo aku jady cigu yang baik..tak garang
dapat adiah gak kan..
kalo aku tau...
mesty aku belikan adiah untuk semua cigu2 aku
sory cigu time2 kedai 2rggt x bnyk lagy

4 comments:

fara zahiera said...

selamat hari guru sue :)

amalina wahida said...

jgn riso..ko dpt nye hadiah..
sbb tyme tuh kedai 2 ringgit dh byk.. =P



selamat hari guru suhaila

nursuhaila said...

tu kalo tempat ader kedai 2rgt
kalo dapat sabah or serawak

die bagi pucuk paku kang
da la aku tak makan benda2 2

amalina wahida said...

aku pon tak makan..


so.. kita letak dlm vase lah pucuk paku tuh..
letak mcm tinah letak bunga rose uthm dia tuh..hahahahhaa

Followers