PapAn iTam

cinta itu memang indah...
cinta adalah segala-galanya
tapi cinta pada ibu bapa dan pencipta
itu lebih indah....

Friday, May 22, 2009

ini Ke YaNg Di nAmaKaN STDY??


nape la aku xpenah dapat rase hasil pokok ni~oh nasib menjadi junior~




kalo ader benda ni besh gak~ nape la tersadai jerk dekat bengkel 2




kalo aku beli moto nie ok tak~


iptho ader ladang naga~ ipti ader kerk??


gambar diatas tu hanya hiasan semata2
yela~ mie bagy komen dekat aku..sue.ko punye blog kena banyak gambar lagy
so....amik nie mie banyak gambar~
n my sweet frenz dary ipti cakap aku mmg suker capap gambar aku..
so, mmg patut pun kan
ini kan blog sayeeeeeee

erm
minggu depan da start cuty~yeay~
padahal dak2 len da lama cuty

wei...memang la besh cuty
tapy per nak wat wei...cuty2 malaysia~ tapy duet aku macam indonesia je tinggal~hahahaha

erm cuty nie.aku nak blaja masak(muke seyes k )
tinah or amal..
aku tau pe kamo fikirkan.. insyaallah..

pas2 cuty nie
nak jaga ayah
cian yoyah...along da lama tak balik~

erm nak kua ngan orang yang disayangi~ :))
hehehehehe
nak beli barang pe yang patut untuk hujung taun nie~

nak crik keje~
kalo sapu daun dekat umah2 orang dapat upah tak wei
ne tau aku boleh beli motor mcm dekat gambar atas 2..
boleh jalan2 g ipti ker..hehehehe
pastu men basikal ngan lyn~ tak pun ngn tomok~wow~
waaa...indahnya dunia~

erm xpun aku nak joging
nak kuruskan badanku yang ramping ini~hahahaha
cakap jerk~ :p

camner pun aku tak tau lagy nak wtper skang~
da pikir untuk cuty
padahal exam lagy 2 paper...
so kena stdy la erk~

5 comments:

fara zahyra said...

woit g stdy dlu laa . bru pkir cuty ! ;p

nursuhaila said...

hehehehe
maleh la
da xde mood

amalina wahida said...

oraittt..
aku nk sapu daun skalik ngan ko..
hahahah..
rase2 byk tak daun manggis yg kita sapu??

nursuhaila said...

sblm ko sapu manggis 2
bek ko mantop kan bawak keta ko tue
kalo tak kiter takkan g ke jongker walk
hahahahaha

amalina wahida said...

huhuhu~~
aku sapu daun sambil bermantapan lah..
hahahaha

Followers