PapAn iTam

cinta itu memang indah...
cinta adalah segala-galanya
tapi cinta pada ibu bapa dan pencipta
itu lebih indah....

Friday, May 15, 2009

SeJaraH MungKIN kah BeRuLanG~

erm...
memang la nak stdy mals
nak stdy soklan spot takut~

ingat lagy sem2 ngan bangga nye...
dapat sebijik2 soklan

malam 2 ngan member2 kesayangan stdy
lalalal~ maksud aku yang spot jerk

tetibe...malam 2 ikin cakap
wei~ kalo tak kua soklan ni camner

aku lak jwb lek la
esok kalo tak kua

aku ketuk meja ngn pen

ok~
esoknya
dapat soklan~
disebabkan dalam dewan aku paling depan
aku dapat la dulu

dengan lafaz bimillah aku bukak

yeay~
aku ketuk2 meja
member aku sumer ingat aku wat lawak~
sal aku pandang dorang ngan senyuman yang lebar~ :))

tetibe2 dorang bukak paper~
hah

amek ko soklan len....
kitorang jawab la ngan ape yang ader dlm sel2 neuron kami...


nasib bek pass
tapy nasib tak slalo menyebelahi kiter kan kawan2

4 comments:

amalina wahida said...

okeyh..
kwn2 tuh termasuk aku okeyh..
hahahah..


baiklah..
kesimpulannya..
study weyh!!!

nursuhaila said...

masalahnye
aku ni malas tahap dewa wei

amalina wahida said...

dewa + mokhsya nyer malas..
huhuhuh

. . . h u s n a . . . said...

ko mmg... nk kne suruh bru blaja.. kalo x... cakap jeeeeeeeeeee....

haha...

Followers