PapAn iTam

cinta itu memang indah...
cinta adalah segala-galanya
tapi cinta pada ibu bapa dan pencipta
itu lebih indah....

Wednesday, June 24, 2009

HOw ComE yOU..


korang tak tau pe2
dan korang takkan paham
smpi aty kan wei..
korang cakap aku x macam sedey..atas pe yang jady
ok
kalo aku senyum..org kate aku hepy sangat
tak mcm sedey..
kalo aku sedey..org kate aku x redha ngn ape yang jady
korang nak aku wtpe
korang tau ke yang aku sengsara..
haty aku tak sape taw
jangan kater korang paham aku
the truth is korang x tau pe2
aku x ksh kalo org len ckp
tapy...
nape mesty kengkawan aku yng ckp aku mcm2
aku try hepy
tapy krg pikir len
krg r semangat aku nak hadapi sume ni..
sampai aty korang...
aku mmg btl2 rase kehilangan..
org yang disayangi dan kwn aku sendiry
betul kata org..kwn biler ketawa ramai,
biler aku nanggis
sume lari
thankz kekawan

No comments:

Followers