PapAn iTam

cinta itu memang indah...
cinta adalah segala-galanya
tapi cinta pada ibu bapa dan pencipta
itu lebih indah....

Tuesday, June 30, 2009

MaCam X PeNaH mAkaN

HaRi Ni KeLaS X fuLL..
Just PeRtaNIaN dAry KoL 9am-1 pm
lame KaN..
SO mEMuLA kaMI keNa keMas nursery
dA story begins....



masa ni lec ada lagy
so pure2 sapu sampah( mmg ak wat k)
masa ngh kemas kitorang jumpe anak ular sawa...
tapy tuan hj.yahya da bunuh(ure my hero)


eh!! tinah ni ne leh makan wei~

biler lec takde..
tada~



wei!!!
rambutan 2 aku nye wei~
nak gak!!! :0
macam x pnh makan kn

la...
p.K.O
pun panjat pokok rambutan~

pose jap ye





tu ats tue ada lagy( sape r 2 kan) :))



3 dara pingitan~

ni la yang kami dapat~
da bahagi ngn dak laki

hensem r konon...
hehehe
b4 lec tinggalkan kami
die pesan kemas nursery..
kami kemas~ tetibe...dak laki panggil..( da abh kemas da)
dorang ngh amek rambutan
pe lagy join r
pas2 bile lec dtg balik kami pure2 tiada pe yang berlaku
pas2 kitorAng semai lak biji benih kami..
tapy time refleksi di akhir kuliah
wakil kump aku tinah,mintak halal dekat lec (sal rambutan 2)
act,bkn nak sangat mkn...
tapy seronok je lebey
mmg fun sgt...
kalo camni tiap2 sem ader pertanian pun xpe
hehehehe:0
guys..
ak btl2 hepy rini..
thankz ~





2 comments:

amalina wahida said...

okeyh..kenapa aku kelas tak best rini??
aku nk gak msuk dlm gamba tuh...

nursuhaila said...

hehehe
sebab ko kelas rbt2

Followers