PapAn iTam

cinta itu memang indah...
cinta adalah segala-galanya
tapi cinta pada ibu bapa dan pencipta
itu lebih indah....

Sunday, June 21, 2009

selamat hary bapa~

ayah..papa..daddy..baba..aby..abah
ne satu panggilan yang krg panggl untk ayah korang
tak kira pe pun pnggln yang korang panggil..

macam ak,ak pnggl ayah..
masa kecik2 dulu aku panggil baba
sal aku tak pandai sebut papa
so, skang biler aku nak ngada2 or mntk somethng ak akn panggl
baba~

erm..
pagi tady b4 aku balik ak salam wish ayah father's day~
dis year mmg tak de pe2 adiah or kad yang aku wat
mcm b4 dis

tapy tah naper aku rase sebak sangat
mungkin ini hari bapa yang paling bermakana wat ak..

tiap2 ary aku teman ayah g dressing,(cuci luka ayah)
sian ayah...skang ni makan pun banyak pantang..

dulu ayah kai kerusi roda, tapy skang alhamdulillah da boleh jalan da
skang ni ayah just dok umah.da tak boleh keje cam dulu lagy..

ayah..
along tau ayah serba salah ngn kitorang
ayah tak dapat bagy kotorang kesenangan mcm dulu.
tapy kitorg tak kisah yah..
sebab kitorang tak pernAH rase susah..
sebab kami sumer ader ayah yang sayangkan kami..
dan ayah banyak bekorban untuk kami..
selamat hari bapa... ayah

ayah..along doakan ayah cepat sembuh k.

No comments:

Followers