PapAn iTam

cinta itu memang indah...
cinta adalah segala-galanya
tapi cinta pada ibu bapa dan pencipta
itu lebih indah....

Monday, July 27, 2009

Da BeSar Erk..aNk Bpg Nie~

hehehe
diam x diam da 2 taun kiter sume dkt iptho kan~
nangis,gurau,ketawa..semua sama2
even kena akta 174 masa sem 1 pn
satu batch kena~

mmg unite r..smpi spot soklan ipti bagy mase sem 1 pn xnk caye
unite nye pasal..

nie pic mule2 masuk maktab
naim,tinah,aku,merang,pria...


yang nie lak sem 1~
sumer pic...merdeka, n exam
merdeka kenangan plg manis..
even penat n kena maki n aku putus cinta...
yg pntg enjoy..merdeka yang ke 50 tahun tuuuuuuuu...


yang ni lak masa sem 2
pic mase bas rosak
mase g pantai punggur,gunung ledang x blh post r...hehehe


ni lak sem 3 foundation
jamuan raya ngn lec k.h
Last FounDation~
ahakz... :0




ni sem 1 degree..naseb bek pas~
ngn baju bengkel warne purple~
smpi ader yng cakap sakit mata tgk...
ala~drg jeles sal kaler bj bengkel drg x chantek (ipti)
pic g genting pn xblh post gak...


yg ni terbaru~
sem 2....gmbr g jb pn ader
sem ni bnyk btl dugaan,untuk aku..org yang tersayang pergi wat selama2nya
tapy..
aku jugak dapat kawan yang sejaty,sentiasa ader disisi aku..
thnkz sumer
aku sayang korang..
korang yang bnyk suport aku....
nak post gak name2 dorang...
tinah,amal,ikin,wani,farah,tikah,gule2
thnkz 4 lovely friendship...

No comments:

Followers