PapAn iTam

cinta itu memang indah...
cinta adalah segala-galanya
tapi cinta pada ibu bapa dan pencipta
itu lebih indah....

Thursday, August 20, 2009

SaPe yAnG MaKaN deDaK NI!!!!!

sedang ak asyik surfing tenet di sekolah kodiang
tetibe ak tgk tinah n amal macam bz jerk
biler ak tny,drg ckp de asgmnt tah dary ne terbit
kitorang kena wat...
da r rini hari last kitorang dekt sekolah ni...
perh....
ne nak dapat bahan2 sume2...........
lec lak x payah pe2 tugasan pun
dgr citer ni dak2 maktab ak amek dekat maktab len
wei~
asal korang rajin sangat....
sape makan dedak ni (term yg digunakan untk stdnt yg rajin)
lori dedak ne X-CIDENT ni!!!!!!!!
habih dimakan dedak sumer!!!!!!!!

4 comments:

Anonymous said...

memg aku nk sunat budak yg makan dedak tu..
xpun halau bdk 2 g maktab len..
xpun balik maktab ni aku nk mintak dedak bnyak2 kat cik safuan..
aku nak sumbat dlm mulut dak 2 banyak..
hambik ko nak dedak sgt..
(perasaan bengang)

~minah naik hantu

nursuhaila said...

hahahaha
btl2
aku sumbat ngn baja12 skali
NPK
biar tumbuh sihat
hAAAAAAAAAAA..

amalina wahida said...

haaaaa...
itulah dia.. encik safwan ade berjenis2 dedak..ckp je nak perisa apa..

nursuhaila said...

hahaha
bagy yang kuatkan akar\
biar die serap banyak dedak2 yang sepah2
dekat lantai

Followers