PapAn iTam

cinta itu memang indah...
cinta adalah segala-galanya
tapi cinta pada ibu bapa dan pencipta
itu lebih indah....

Wednesday, August 12, 2009

taG M.e.R.D.e.k.A

SEmpena bulan kemerdekaan nie
ak nk tag korang2 yang ada kenangan masa merdeka
terutamanya budak2 ipgm..sal
kiter kena kerah tenaga
untuk wat kje2 amal ni~

1st korang letak r bape bnyk pn pic yg krg nk
























ok....
  1. perasaan kamu semua b4 g merdeka
  2. korang dok dekat tingkat bape huh dekat putrajaya
  3. tido alas per?
  4. macamner baju yang korang dapat/
  5. ada tak kena maki ngn pak ngah?
  6. sape anak2 buah pak ngh yang paling korang ingat?
  7. pengalaman paling manis
  8. pengalaman paling pahit
  9. korang tidor dalam masid negara or dekat lua 2(masa pagy2 buta2)
  10. bus pe yang korang slalo nek dary putrajaya ke kl
  11. kalo dapat g lagy sekali nak x?
  12. baju pak ngah warna ape yang plg korang ingt
  13. prop pe yang korang plg suker!!!
  14. taun biler korang g wat persembahan & tempat
  15. sape yang perlu jawab tag ni

jawapan~

  • memula xcited~ingatkan nyanyi jerk..upe2nye kena panas ngn ujan..smpi baju dari basah smpi kering.
  • ak dok tingkat 14..atas skali..lif ramai..so nek tangga..hahaha..nk tido cepat nye sal
  • erm tilam yg nipis giler!@##!$ seb bek ak kol mama.soh bawak bantal. untuk member2 ak sumer.leps 2 semua kena soound...mak bapak x blh dtg :))
  • hahaha~baju2..ak dapat baju kebarung yang pendek..member2 ak dapat besar giler...t-shirt pn sama..ye2 je ukur masa dekat ipgm.
  • hahaha..pak ngah pernah ke puji aku???
  • ABG WAHID!!! Yuhu~
  • pengalaman manis...erm jumpe kawan lama aku....n some1..ehem2 even xde yg somethng special..ak rase 2 plg manis...(sweeT)..lagy2 ak merdeka 50 tahun.kawan2 ak semua cinta berputik di merdeka..gambar ak masuk muke depan nst wei!!
  • pengalaman pahit..aku dapat tau x-cpl ak curang!!! siot giler ko!!!!..wanie pn same~tapy pas2 die da jumpe cinta sejati..aku??kejap je..pas2 die pergy wat selama-lamanya..
  • dalam masjid..lena 2...smpi subang emas aku ilang!!(mama mArah giler)
  • metrobus xsilap..ala~kdg2 men nek jerk,,cian bus iptho..xde saper nak nek...(buruk)xde air cond..hahahaha
  • nak g..even kena marah..tapi best r(seyes wei)
  • baju die yang belang2 kaler pink n purple x silap..annoying giler..sal time2 die asyek ngamok jer...malu kena maki wei~ depan org ramai..
  • pom2 n bendera yang cam roti kirai (merah,biru,kuning)
  • 2007,50 tahun merdeka,,,malaysia ku gemilang,putrajaya
  • amalina,dekna,ayisy,izat,ahsfantasy24, mak cik n sesape r yang nak jawab..

1 comment:

ishiko said...

weehhheee...sewOOoonok ~
ehhee...sury br smpt jenguk blog sue ~

Followers