PapAn iTam

cinta itu memang indah...
cinta adalah segala-galanya
tapi cinta pada ibu bapa dan pencipta
itu lebih indah....

Saturday, September 12, 2009

8-10-tion



Pertama : Appreciate this award, copy it and paste in my blog..... (thx amal!!!)

1 - 5 fakta menarik tentang pemberi award.....

  • addicted warna purple
  • terlalu +ve (pemikiran),walaupun korang ckp -ve sal some1,die akan +ve gak
  • pernah kena pukul ngn ayah die sebab x nak amek gambar sijil masa tadika(ayah die pemilik tadika 2)
  • sangat teruja melihat padi
  • pendengar masalah yang setia.

2- Setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima awards yang seterusya

  1. suke warne biru
  2. skang suke pink.so biru + pink
  3. suker sgt2 doraemon
  4. suke ckp....
  5. suke amek gambar
  6. pendengar yang setia..eceh~
  7. akan nanggis jika terasa sedey sangt..lantak r dktne pn..(suke nangis r)
  8. tgk lolipop,ingat aku k
  9. saya sayang family saya...muahx
  10. saya sayang kawan2 saya,tanpa mereka,ak xkan jady setabah ni.thnkz kowang..hug3x

3- Anda perlu memilih 10 penerima awards seterusnya dan describe tentang mereka

  1. aizat(casanova)
  2. izni(chomeyy,,jgn lupe mkn ubt)
  3. farah(always suport me..thnkz fara)
  4. mak cik(x jawab dose!!!)
  5. green(thnkz 4 new friendship)
  6. deqna(lovely junior)
  7. ishiko ( adik manis)
  8. norashikin rahmat ( hopefully u can view my blog)
  9. ahsfantasy24(jangan sedey taw sal kad 2)
  10. muiz(salam perkenalan)

2 je k...amal..nak bagy balik dekat ko,,tapy cam pe lak..wat 2 kali kan..

7 comments:

amalina wahida said...

oho..
tak perlu state tadika tu ayah aku punya.. hohoho~~


pesanan kepada ishiko aka adik manis aka swet300X.. bila kamo mahu jadi pemfollow aremalwahida.blogspot ni... lama sudah ku menunggu..lama sudah ku cintamu..(lagu faizal tahir)

muiz said...

muiz...
adakh itu saya...

Deqna A.J said...

thanxs for da award kak lola ku yang chantek....


nanty deqna buat taw~!!!!



mmuaahhhh!!!!!!!!!!
lebiu xoxoxox =)))))

nursuhaila said...

yes
muiz 2 kamo!!

nursuhaila said...

yes deqna
love u 2
muahx

green said...

alamk..da pernah jawab laa tag soklan ni..xpe ae..nanti kita singgah2 lagi..

=)

nursuhaila said...

ala..
yke
baru nak tag green

Followers