PapAn iTam

cinta itu memang indah...
cinta adalah segala-galanya
tapi cinta pada ibu bapa dan pencipta
itu lebih indah....

Tuesday, September 15, 2009

: '(


I had dream last night,
u were there, u held my hand so tight...
i though i just die...
i still remember..all the times when we are
2 gether..
those days are gone..
i am missing u so much like
desert misses the rain,
like child misses his blanket...

i just cant overcame this...
how could this happened to me??

~ hari ni genap 100 hari awak tinggalkan saya dan dunia ni...
awak pergi...kepadaNYA..
saya redha awak pergy...sy x blh lawan takdir..
tapy naper....naper secepat ni?????
lebaran saya taun ini..
tanpa awak.....
sy cube untuk jady setabah yng mungkin...

tapy x mungkin...
saya kalah dgn emosi saya sendiri...

awak...
saya doakan awak
aman disana,,semoga awak ditempatkan
kalangan org yang beriman...


sy akan cuba tempuhi hari2 yang dtg

dgn SENYUMAN....

insyaallah~..............

No comments:

Followers