PapAn iTam

cinta itu memang indah...
cinta adalah segala-galanya
tapi cinta pada ibu bapa dan pencipta
itu lebih indah....

Wednesday, April 21, 2010

be strong gurl...

erm
da lm rasenye xupdate blog ni kn.....

huhuhuhu...
bz ker?? xde mood kowt~

adik ak nana...
b4 this masuk tikl
(ades..sume nak g tikl,ak ,ika n lak nana)

tp skrng die da g sbp kuala pilah
sains tunku jaafar(klo xsilap la)....

tahniah nana...
along bangga ngn nana...
cume yang xsedap nye dgr...
die kata xblh nak go on ngn sek tuu.....

adoi.....
penin tol la...lg cian mama...
macam2 kowt die nak pikir....

ak sbg along cume blh gtaw die
nana beruntung sbb dpt msk sbp...
along ngn ika xdpt pun :(
pe yang terjadi ni sume dugaan allah...
allah takkan bagi dugaan ni dkt nana
klo nana tak mampu....

so...
nana blh nak hadapi sume benda ni...
ingt dimana ada kesusahan,di situ ada kesenangan...
kita kena kuat untuk mama ngn ayah....

tu je la yang ak mampu nak wat sbg seorang kakak
ak pn masa on coll ngn die da genang da air mata....
tinggal nak tumpah je air mata tu...
tp ak xnak...
sebab klo ak xkuat,
drg pn sama....
ak kena jadi tulang belakang mama,ayah ngn adik....

so....hopefully
nana blh survive k syg...
sbb along percaya nana blh
dan mama,ayah ika nana n ira adalah semangat along....

2 comments:

ishiko said...

uhhuuu... da lame xjenguk blog k. sue (halamak kakak la plk...) muehhehee.....
be strong ya dear.. i pon ank sulong..hehehee.. adk pn br dpt asasi uia... adess ntaa la dye..

*pSSttt; tanak beli pashmina bru ker.. huhuuu..

. . . h u s n a . . . said...

beb .. ko kne tag .. check my blOg .. :)

Followers