PapAn iTam

cinta itu memang indah...
cinta adalah segala-galanya
tapi cinta pada ibu bapa dan pencipta
itu lebih indah....

Saturday, May 8, 2010

happy mothers day


ni la buah hati aku...mama
ku faizah ku mahamud

macam slalo kan...
bln 5 ni de hari ibu
hari guru..
klo xsalah ak la kan
esok hari ibu kan
tol x.....correct me if im wrong~
hurm....
knp kn...kita sng sgt nak ngucapkan i love u dkt pasangan kita
tapi....
bila nak ckp dekat mak...mcm payah
n kenapa kita akan gtaw pasangan kita dulu baru kita gtaw mak kita(itu pn klo teringt)
tp klo sedih....
mak kita kan org 1st kita gtaw....
ish~
ak sendiri kadang2 cmtu
mean~
susah nak tunjukkan ak sayang mak aku
klo dari kata2 ok...
just perbuatan...
hnstly.......
ak sayang sangat2 mama(sape tak sayang mak kan)
tp...
perbuatan aku,,,attitude ak slalo wat mama risau..sedih n macam2 la...
mama...
along mintak maaf sgt2
along bangga sangat ada mak macam mama
along harap mama pun bangga dapat anak macam along
even
im always make u worried,crying,but im hope one day u will smile and laugh...
and proud told yr friends...
hey, tu anak aku tue~
mama....
along nak mama taw yang along sayang sgt2 ngn mama.....
cume along tau along ni mcm x endah je kan...
bkn macam tu ma....
the truth im always love u n miss u so much.....

No comments:

Followers