PapAn iTam

cinta itu memang indah...
cinta adalah segala-galanya
tapi cinta pada ibu bapa dan pencipta
itu lebih indah....

Wednesday, April 21, 2010

be strong gurl...

erm
da lm rasenye xupdate blog ni kn.....

huhuhuhu...
bz ker?? xde mood kowt~

adik ak nana...
b4 this masuk tikl
(ades..sume nak g tikl,ak ,ika n lak nana)

tp skrng die da g sbp kuala pilah
sains tunku jaafar(klo xsilap la)....

tahniah nana...
along bangga ngn nana...
cume yang xsedap nye dgr...
die kata xblh nak go on ngn sek tuu.....

adoi.....
penin tol la...lg cian mama...
macam2 kowt die nak pikir....

ak sbg along cume blh gtaw die
nana beruntung sbb dpt msk sbp...
along ngn ika xdpt pun :(
pe yang terjadi ni sume dugaan allah...
allah takkan bagi dugaan ni dkt nana
klo nana tak mampu....

so...
nana blh nak hadapi sume benda ni...
ingt dimana ada kesusahan,di situ ada kesenangan...
kita kena kuat untuk mama ngn ayah....

tu je la yang ak mampu nak wat sbg seorang kakak
ak pn masa on coll ngn die da genang da air mata....
tinggal nak tumpah je air mata tu...
tp ak xnak...
sebab klo ak xkuat,
drg pn sama....
ak kena jadi tulang belakang mama,ayah ngn adik....

so....hopefully
nana blh survive k syg...
sbb along percaya nana blh
dan mama,ayah ika nana n ira adalah semangat along....

Friday, April 9, 2010

tolongla sue...

suhaila...
tolonglah...hadapi sume ni dgn KUAT...
DEMI MAMA AYAH NGN ADEK2...

ingt allah da janjikan setiap kepayahan mesti ade kesenangan....

kalo lah pe yang ak tulis tu senang nak di lakukan...
kan bagus...

kadang2 ak da fed-up ngn sume benda ni...
klo selama ni...
ak rase kuat kerana ada kawan2 di sisi ak yang sentiasa
bersama....menyokong aku...

tapi skrg.....
kawan...
knp..
.ak ke yang terlalu mengikut emosi?p
erasaan ak ke yang macam ni...
kawan.....
adakah ini semua perasaan ak je.....

ak betul2 perlukan korang.....

Sunday, April 4, 2010

hurm..

sedih...
sepi....
de x rase macam tu
kadang2 rasa nak buang je sume perasaan tu
bia jady macam robot
really hate this feeling...

perlu ke

hawa diciptakan untuk adam...
balqis untuk sulaiman
zulaika untuk yusof...
kahdijah untuk nabi muhammad s.a.w

mmg manusia diciptakan berpsgan
tp lambat atau cepat je kan
jodoh,ajal,maut semua di tangan allah....

tapi
tah ....
kadang2 rase putus asa dgn semua ni...
knp jady semua ni....
kdg2 kita takkan hargainya selagi x kehilangannya

Saturday, April 3, 2010

jom join

halllo
cube guna web ni
sambil search
dapat duit gak



http://mylook.com/join.php?x=31290

Followers