PapAn iTam

cinta itu memang indah...
cinta adalah segala-galanya
tapi cinta pada ibu bapa dan pencipta
itu lebih indah....

Friday, February 18, 2011

kawan...rindunyer


tapi terus-terang
aku rindu ngn kawan2 sumer...

aku nak post pic..tp gambar2 tp bnyk gmbr xde n ilng..

insan yang paling aku rindu.....

syazana aida...mcmne la aku leh rapat ngn ko kan..pelik....

siti nadhirah-asyek xjadi je nk jmp ko

izzati- aku rindu ko...seyes :'(

izni-hahahaha..aku rindu ko..slalo gaduh soh mkn ubat...aku nak g jb lagy tp tkt krg bz laaa..

kenat,eya,feeza,efa,bella,tan2-eeeee rindu sgt2 ngn dak2 tulip...

kawan2 sekolah bbst
dila- always with me
atin,eka,dyda,pka-korg tenggelam timbul la
peah---teramat2 ridu ko..tp ko mcm da lupekan aku :(

lastly..
aku rindukan sgt2 kawan ipg aku
kiter da xmcm dulu kan...

amal- ko slalo komen blog aku dulu..sory :'(
ikin-ko da xdtg bilik ak da...
farah,wanie- rindu gelagat korg yg mcm bawang merah n putih dlm magika
tnah- ak rindu sgt2 kiter yang dulu...
gule2-xtaw knp..tp der..enth r....

huhuhu...sedeynye...
kdg2 kiter xkan sedar yg mereka ni la kekuatan kiter
smpi kiter sumer kehilangan sesebuah persahabatan
walaupun 1000 kali maaf xkan dpt menebus kemanisan persahabatan itu kembali

Tuesday, February 15, 2011

2 taun arwah tinggalkan aku....
teruskan perjalanan yang penuh liku ni
tanpa dia
walapun penuh dengan duri,
menyakitkan,membuat aku sering berputus asa,

namun..

satu benda yang aku pelajari.....
sebenarnya seseorang itu tak pernah MATI ataupun MENINGGAL...
ya...
mungkin dia tinggalkan kita pada jasadnya...zahirnya...


seseorang itu takkan pernah mati kerana dia sentiasa hidup
dalam hati setiap orang yang mengenalinya...
org yang menyayangi nya...mencintainya
walaupun org itu hanya mengenalinya sekejap sahaja...

segala ingatan dan kenangan tak boleh dipadam,
dan berbekalkan sisa-sisa kenangan itu.
aku masih boleh meneruskan perjalanan ini......
menempuhi segala cabaran...
insyaallah

al-fatihah...
semoga roh b tenang di sana.

Followers